تمیز‌کاری

شنبه ۲۶ آذر

  من ۱۰ سالی می‌شه که از pidgin به عنوان پیامبر!(messenger) استفاده می‌کنم. یکی از امکاناتی که در اختیار قرار می‌ده اینه که فهرست مخاطب‌ها را دسته‌بندی کنی. من دوستام را بر اساس جایی که اولین بار با اون‌ها آشنا شدم تو گروه مناسب قرار می‌دم. و علاوه بر اون، یه گروه ویژه دارم به نام "دوستان". اون‌هایی که فکر می‌کنم باهاشون صمیمی هستم تو اون شاخه (هم) قرار می‌دم.

  برای اولین بار، ۵ سال پیش در چنین روزی، یکی از اون‌هایی رو که تو شاخه‌ی "دوستان" بود حذف کردم. باید اعتراف کنم که خیلی با خودم کلنجار رفتم که این کار را نکنم ولی دیدم که ...
   هر سال، ۲۵ آذر می‌شه یه نیگاهی به فهرست "دوستان" می‌اندازم و این فهرست رو تمیز می‌کنم.
 
  امسال برای اولین بار، وبلاگ‌هایی را هم که با "گوگل ریدر" می‌خونم بررسی کردم. از عضویت ۱۰ تا وبلاگ اومدم بیرون، بعضی از وبلاگ‌ها هم، باید شاخه‌هاشون عوض می‌شد که انجام شد.

پی‌نوشت. چند تا وبلاگ هم بودن که یادم نمی‌اومد وبلاگ کی هستن (یا چطور عضو فیدشون شدم) و متاسفانه دوستان هم کمکی نکردن

هیچ نظری موجود نیست: