زندگی‌نامه - ۵





جمعه ۲۱ دی ۱۳۸۶

دوربین دیجیتالی که من دارم خیلی باتری مصرف می‌کنه و برا همین از باتری‌های Rechargable استفاده می‌کنم. وقتی داشتم میومدم باتری‌ها را پیدا نکردم که با خودم بیارم. دیروز رفتیم که باتری بخریم قیمت‌ها نسبت به ایران خیلی بالاتر بود، من نمی‌فهمم مگه جنس‌هایی که تو ایران هستن از کجا میان! قیمت چیزهای کلی (لپ‌تاپ، تلویزیون و کامپیوتر) نسبت به ایران یکمی ارزون‌تره ولی خورده ریز واقعا گرونه. قیمته هدست‌ها از ۴۰ دلار شروع می‌شد.
یه چیزه جالبه دیگه هم که این‌جا دیدم اینه که اگه یه جنسی را خریدی و خوشت نیومد در جا و بدون سوال و جواب پس می‌گیرن (البته جزئیاتشو نمی‌دونم که چه جوریه، ولی من باتری و شارژر خریدم و رفتم یه جای دیگه یه چیزه ارزون‌تر پیدا کردم تونستم جنس قبلی را پس بدم). ولی تو ایران حتما این نوشته که جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود را خیلی دیدین!

هیچ نظری موجود نیست: