شنبه ۱۴ خرداد

امروز با یکی از دوستهای دوره‌ی دبیرستانم داشتم چَت می‌کردم. من دوستامو دسته‌بندی کرده بودم بر حسب جایی که باهاشون آشنا شده بودم:
- ساری
- دوره
- ...
- ونکوور
- ...

یه گروه دیگه هم دارم به نام "دوستان". که دوستای نزدیکمو تو اون گروه قرار دادم.

با این دوستم، تو دوره‌ی دبیرستان نزدیک بودم و اون‌و تو گروه دوستان قرار داده بودم. ولی امروز که باهاش صحبت کردم اون‌و از گروه دوستان انداختم بیرون! یکم بیشتر، به فهرست آدم‌هایی که تو این گروه بودن نیگاه کردم، سه نفر دیگه رو هم بیرون انداختم. و دو نفر جدید به این گروه اضافه کردم.


۳ نظر:

ناشناس گفت...

خواستم بگم لایک؛ به اینکه گروهاتو تر تمیز کردی.
بعد دیدم ۳ به ۲ ئه، احساس کردم بار منفیش بیشتره. گفتم بگم دیس لایک؛
ولی خوب کلا نوشته ی خوبی بود،
در نتیجه فقط می گم همدردی.

امیر گفت...

ار همدردی شما سپاس‌گزارم!

راستی! یه چیزی اختراع شده به نام "نیم‌فاصله". بد نیست ازش استفاده کنی!

ناشناس گفت...

من خیلی لطف کنم پینگلیش نمی نویسم. این قرتی بازی ها باشه برا شما جوونا