picky or geek

یک‌شنبه ۱ مرداد

هشدار! اگه فهمیدین منظور من چی بوده، باید بهتون بگم:

Welcome to the Geek Community!

من: به من پول خورد نده! من اگه پول خورد داشته باشم صبحها که می‌رم سر کار، کافی (قهوه) می‌خورم.
ه: خوب می‌خوای برات یه قلک بخرم هر روز یه یک دلاری بندازی توش!
من: که بعد از یک سال ۳۰۰ دلار جمع کنم!؟
ه: چرا ۳۰۰ تا؟
من: پس چندتا؟
ه: خوب سال ۳۶۵ روزه!...
من: حالا من دارم سینتکس ارور* می‌گیرم**؟
ه: فقط خواستم بفهمی که وقتی سینکس ارور می‌گیری بقیه چه حسی دارن!

*: syntax error
**: من در این‌جا بین محکوم شدن به گیگ (geek) بودن و پیکی (picky) بودن، پیکی بودن را انتخاب کردم!!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

۱۷ روز چه‌جوری حساب کردی
بعد اون یکشنبه‌های که تو تعطیلات هستن چه‌جوری کم کردی ، مث یکشنبه‌های که میوفتن تو کریسمس
اگه گیگ بودم می‌فمیدم ، حیف

U 9 گفت...

Alan yani motenabeh shodi az syntax error gereftan? Mitunim omidvar bashim ke dge inkara ro tekarar nakoni? ;)
Rasti dar javabe geek ya picky? be nazare man shoma geek va giiir hasti :D