شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۶
یواش یواش می‌شه از گوگل به عنوان لپ‌تاپ استفاده کرد. کارهایی که من در طول روز با لپ‌تاپم انجام می‌دم و نمی‌تونم با کامپیوترهای دیگه انجامشون بدم (یا نمی‌شه به اون راحتی انجامشون داد):

۱- خوندن وب‌لاگ
۲- یادداشت‌ها و تمرین‌ها و ....
۳- آهنگ گوش کردن

من این روزها مطالب ۳۵ تا وبلاگ را می‌خونم. اوایل برای این‌کار از فایرفاکس و بوک‌مارک کردنش استفاده می‌کردم ولی بعد از مدتی دیدم خیلی سخته!. چون باید هر روز ۳۵ تا صفحه باز می‌‌کردم تازه ممکن بود خیلی‌هاشون برای اون روز مطلب جدیدی نذاشته باشن. تا این‌که با گوگل‌ریدر آشنا شدم. من یه مدت از گوگل ریدر برای خوندن روز و سایت‌های فیلتر شده استفاده می‌کردم ولی بعد که تر(tor) را نصب کردم بی‌خیال گوگل ریدر شدم. تا همین اواخر که دیدم خوندن مطالب وب‌لاگ‌ها داره کلی وقت از من می‌گیره. یه خوبی دیگه هم که گوگل‌ریدر ایجاد می‌کنه اینه که خیلی به روزه، مطالب را با فاصله نیم‌ساعت (بیشترین فاصله زمانی که من بین ارسال شدن یه مطلب و اضافه شدن اون مطلب تو حساب(account) گوگل‌ریدر من دیدم) برات میاره. یه امکان خوبه دیگه که گوگل‌ریدر داره اینه که می‌تونه مطالبی که به نظرت جالب می‌رسه و با دیگران به اشتراک بزاری و هم می‌تونه رو وب‌لاگت هم به اون‌ها لینک بدی. کلا خیلی باهاش حال کردم!

البته من هنوز از گوگل‌داک استفاده آن‌چنانی نکردم و فقط یکی دوبار باهاش فایل‌های .doc ویندوز را باز کردم ولی به نظرم چیزه خوبی رسید. مخصوصا برای من که لپ‌تاپم خیلی بازی در میاره احتمالا گزینه خوبیه.

گوگل‌کلندر هم که خوب احتمالا چیزه بدرد بخوریه. فقط در حال حاضر فقط تاریخش میلادیه امیدوارم به زودی تاریخ خورشیدی هم بهش اضافه بشه.


همین الان فهمیدم که تو دو تا مطلب قبلی، تاریخ را اشتباه زدم!


هیچ نظری موجود نیست: